médiatervezés

Hirdetési tanácsadás - Reklám és marketing kommunikáció - Iroda: Pécs, Ady Endre utca 30.
Telefon: 06 72 224 280, Mobil telefon: 06 30 363 431 Email: reklam1@t-online.hu
Online kommunikáció 


reklám és marketing kommunikáció

reklám és marketing kommunikáció

reklám és marketing kommunikáció

reklám és marketing kommunikáció
médiatervezés

 
médiatervezésMédiatervezés és vásárlás
  • A médiatervezést két szakaszra osztjuk. Az egyik, időrendben az első szakasz a stratégiai médiatervezés. Ennek során döntést hozunk a fent említett kérdésekben anélkül, hogy a részletekbe (például, hogy milyen lapban hányszor hirdessük) belemennénk. A stratégiai médiaterv általában egy évre előre elkészül a hirdető üzleti évéhez igazodva. Bár a vállalatok üzletpolitikája, marketingstratégiája általában több évre szól, a médiastratégia gyakorlatilag nem fed le egy évnél hosszabb időszakot. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy a hirdetők a marketingstratégiájukat évente felülvizsgálják, és az aktuális piaci helyzetnek, valamint az adott évre jóváhagyott marketingbüdzsének megfelelően korrigálják. A másik, hogy a médiapiac (a versenytársak médiaaktivitása, a médiumok piaci pozíciója, árak stb.) olyan gyorsan változik, hogy meglehetősen nehéz ennél hosszabb távra előre tervezni.

     

    Előfordul az is, hogy egy hirdető csak rövidebb időszakokban, esetleg csupán kampányokban tud előre tervezni. Ekkor médiastratégiára ugyanúgy szükség van, ugyanazokat  a kérdéseket kell megválaszolnunk, csak éppen az időszak rövidebb, és általában a variációs lehetőségek köre szűkebb. A médiastratégia elfogadása után következik a második szakasz, a taktikai vagy implementációs médiatervezés. Az e során elkészített médiaterv a médiastratégia aprólékosan kidolgozott változata, amely az összes médiamegjelenést minden paraméterrel együtt tartalmazza.

     

     

    Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a médiatervezés a marketingkommunikációs tevékenység része. Ez pedig nem más, mint a piacgazdaságban folyó verseny egyik megnyilvánulása.

     

     
    Mely médiumban célszerű elhelyeznie hirdetését


  • A cég és célpiacának vizsgálata után a Megbízó számára legmegfelelőbb médiumot ajánlom, hogy a fölösleges meddőszórást elkerülhesse. Segítek, hogy reklámjai, hirdetései a Megbízó célpiaca számára leghatékonyabb médiumban jelenjenek meg.
    A rosszul meghatározott, nem a célcsoportnak szóló médiumokban elhelyezett reklám indokolatlanul foglalja le cége forrásait. Ugyanez a helyzet akkor is, ha nem a célcsoportnak megfelelően fogalmazzuk meg a reklámüzenetet, így az nem ér célba.


  • Mely időszakban célszerű hirdetnie
    Segítünk megválasztani azt az időszakot amikor a cége termékei iránt a legfogényokabb a célpiac, így hirdetése nagyobb hatékonyságot érhet el.



  • Stratégiai együttműködésben dolgozok együtt piacvezető médiumokkal, hogy Megbízóink számára is a leghatékonyabb médiumokat tudjuk kínálni. A médiában eltöltött, több mint tíz év alatt szerzett tapasztalatataim és kapcsolataim alapján a Megbízó számára a legkedvezőbb médiamixet tudom kidolgozni, speciálisan a Megbízói igényeknek megfelelően a legkedvezöbb áron.

    A kampányok hatékonyságát növeli, hogy a kreatívok tervezését és a médiatervezés feladatait házon belül, összehangoltan oldjuk meg, így a médiafelületek legoptimálisabb kihasználása biztosítható.

    Médiaoptimalizálás

    A Megbízóval közösen, a rendelkezésünkre álló felmérések és elemzések birtokában alakítjuk ki a médiastratégiát. A médiaköltségvetés legmegfelelőbb módon történő felhasználásával a leghatékonyabb csatornákon keresztül biztosítjuk a Megbízó számára az adott termék, szolgáltatás megjelenítését, figyelembe véve a folyamatosan bővülő, alternatív lehetőségeket és az egyedi megoldásokat.

    Lehetőségeinkhez mérten optimálisan pozícionáljuk az egyes felületeken, megjelenő hirdetéseket, nagy hangsúlyt helyezve a tapasztalatok alapján legkedvezőbbnek tartott helyen és időben történő megjelenítésre.

     

    Médiavásárlás és felületfoglalás

    Az elfogadott médiaterv alapján a pontos kivitelezés lépéseinek egyikeként megrendelem a kampány során felhasználni kívánt felületeket. A különböző felületek foglalásakor mindig figyelek a versenyképes megjelenésre és az igénybe vehető mennyiségi kedvezmények maximális kihasználására. A foglaláskor igyekszek a megbízóim számára legkedvezőbb fizetési feltételek és pénzügyi ütemezés kialakítására.

 

  • Sajtómegjelenések: PR, hír


  • PR-cikk megjelentetése
    Valamely téma részletes tárgyalása, kibontása egy hosszabb híranyagon belül. Témája főleg szakmai, technológiai, de lehet üzleti jellegű is. A cikk írója lehet maga a megrendelő szakértője, illetve egy szakújságíró, PR-szakember.

  • Hír megjelentetése

  • Rövid, általában egy témával foglalkozó sajtóanyag a cégről, termékeiről, szolgáltatásairól, technológiájáról. Lehet szakmai vagy üzleti vonatkozású. Felhasználhatjuk a megrendelő által átadott anyagokat, de vállajuk azokat megfogalmazását is.

  • médiavásárlás Ha felkeltettük érdeklődését, forduljon hozzánk bizalommal!



médiatervezés

 

Hirdetési tanácsadás - marketing kommunikáció, médiavásárlás, weblap készítés, weblap fejlesztés, online kommunikáció 1994-2009 © Copyright Kordé Anita. - Pécs!

 médiatervezés 06 72 224 280, Mobil telefon: 06 30 363 431 reklam1@t-online.hu médiatervezés - ecard

reklám, hirdetés, marketing, marketing kommunikáció, kommunikáció, hirdetési tanácsadás, médiaoptimalizálás, médiavásárlás, arculat, kisarculat, nagyarculat, web, website, webdesign, DM, direct marketing, sajtókommunikáció, grafika, tervezés, látványtervezés, szórólapok, weblapok tervezése, autódekoráció, ajándéktárgyak

 

reklám és marketing kommunikáció reklám és marketing kommunikáció reklám és marketing kommunikáció reklám és marketing kommunikáció reklám és marketing kommunikáció reklám és marketing kommunikáció